Des d'una capseta...

01 de juliol 2014

Norsholm


A un quart d'hora de la civilització (si entenem Norrköping com a civilització) hi ha Norsholm. Uns cinc cents habitants, un nombre considerable de mosquits per habitant, dos pubs, cap església, el canal Göta amb les seves rescloses per un costat i el principi del llac Roxen per l'altre. Afortunadament, després de sopar el sol va ser amable i va permetre que m'ensenyessin els voltants:




I, evidentment, s'han de provar els productes de la regió (encara que sigui amb una manta a les cuixes i la gavardina a 30 de juny... estiu en diuen... ja...). No massa rodones, tot sigui dit:


Com a curiositat, a la tornada vaig agafar un autobús (buit excepte el conductor i servidora) i em va sorprendre el fet que el conductor em donés conversa malgrat el meu suec macarrònic. S'ha de tenir en compte que els suecs no saben fer small talk, en són incapaços, jo crec que ha de ser quelcom genètic i tot... Més tard ho vaig entendre tot, no era suec sinó bosni i havia emigrat feia anys fugint de la guerra a Iugoslàvia.

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comments:

  • small talk dice? debo ser sueco, un poco...

    By Anonymous acolostico, at 5:13 p. m.  

  • dos pubs, cap església

    Anava a dir que és el paradís... Però he llegit la proporció de mosquits i el tema de la manta a 30 juny...

    No es pot tenir tot...

    By Blogger Anna, at 7:39 p. m.  

  • Coneixen al paio conductor??? O ho va explicar ell?? Quina panda....

    By Blogger Bororo, at 2:29 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home