Des d'una capseta...

08 de novembre 2011

London Postcards: Foyles



Un dels meus racons prefererits de Londres: la llibreria Foyles de Charing Cross Road. I no només perquè m'hi podria passar hores remenant llibres (que també, a las pruebas me remito... :p) sino perquè al Cafè que hi ha al primer pis, a part de dolços llaminers m'hi he trobat concerts sense esperar-m'ho alguna vegada.
I dijous passat va ser un dia d'aquests: després de estar-me una estona entre llibres (sort que a la maleta no n'hi cabien gaires, que si no! ;)) vaig pujar al cafè a gaudir d'un merescut berenar i fugir de la pluja que queia al carrer, la sorpresa, al cap d'una estona hi havia un concert: Antonio Forcione & Adriano Adewale, un guitarrista italià acompanyat per un percusionista brasiler, una barreja de jazz amb ritmes flamencs, africans, brasilers. Al principi l'home estava en plan una mica de guai, però la cosa va millorar bastant quan va deixar de promocionar-se i promocionar el disc nou i es van dedicar a "jugar" en una jam session que va fer les delícies del públic que omplia el local.



Berenant i fent temps. Carrot cake, yummy!! :)


Antonio Forcione & Adriano Adewale

Una senyora, a primera fila, pintant els músics durant l'actuació

Etiquetes de comentaris: , , ,

7 Comments:

  • Aix, y se que no es lo que más envidia me dará, aix...

    By Anonymous acolostico, at 12:22 a. m.  

  • EL berenar te una pinta...

    Quina enveja tot plegat!

    By Blogger el bandero, at 8:17 a. m.  

  • @acolostico
    Sigan atentos a este espacio ;)

    @el bandero
    Doncs el tall de "white chocolate and coffee cake" que vaig berenar/sopar l'endemà abans d'anar de musical, ni le cuento com estava!!! :p

    By Blogger Marta, at 10:32 a. m.  

  • Què bé que viuen algunes!

    ...enveja....

    By Blogger Anna, at 3:19 p. m.  

  • A mi solo el viaje a Londres ya "em fa dentetes" así que el resto ni te cuento...

    By Blogger Sonia, at 7:10 p. m.  

  • @anna & zonia
    Diria "sorry"... però se m'escaparia el riure :p

    By Blogger Marta, at 10:47 p. m.  

  • London, London.

    mare meva. amb llibres... m'estic tornant londonofil fins a uns nivells,d esprés de veure aquestes fotos.

    By Blogger Bororo, at 6:22 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home